Jongeren
RKJ Baarn organiseert regelmatig bijeenkomsten en andere activiteiten voor katholieke jongeren (16 jaar en ouder) uit Baarn en omstreken. We zijn verbonden aan de Nicolaaskerk in Baarn maar dat betekent nog steeds dat iedereen welkom is, ook van buiten Baarn!

Onze bijeenkomsten bestaan globaal gezien uit een serieus deel en een ontspannend deel. We proberen ook regelmatig een spreker uit te nodigen die ons over een bepaald onderwerp wat vertelt, waarna wij daarover met elkaar kunnen praten. En het is gezellig!

Twee keer per jaar worden door andere jongerengroepen een sportdag (volleybal- en zaalvoetbaltoernooi) georganiseerd, waarbij meerdere jongeren uit andere parochies uit het hele land tegen elkaar spelen. Wij doen daaraan mee. In de zomer wordt er een leuke excursie gepland.

We vragen geen contributie maar wel veel gezelligheid en het delen van je geloof.

Voor meer informatie kun je mailen naar .

Hopelijk tot snel bij onze jongerengroep!