28/04/2022 - Coördinator gezocht

SchuldHulpMaatje Baarn gaat van start en we hebben uw hulp nodig!

De lokale kerken (Adventkerk, De Reddingsark, Paaskerk en Nicolaaskerk) hebben de handen ineen geslagen om gezamenlijk om te zien naar inwoners van Baarn die kampen met financiële problemen. Daarom is recentelijk de afdeling SchuldHulpMaatje Baarn opgericht, onderdeel van SchuldHulpMaatje Nederland. En we kunnen uw hulp hard gebruiken!

Wilt u graag iets voor uw naaste met financiële problemen betekenen én tegelijk uw talent als coach en leider inzetten? SchuldHulpMaatje Baarn zoekt per direct een gemotiveerde vrijwilliger voor de functie van vrijwilligerscoördinator voor 1 à 2 dagdelen per week.

Interesse?
Voor meer informatie, kunt u contact opnemen met interim-coördinator Aalt de Bruin (06-1848 3395). Een korte motivatie kunt u sturen naar:

Meer informatie vindt u op: www.schuldhulpmaatje.nl of www.uitdeschulden.nu.