Rozenkransgroep
Maria vraagt herhaaldelijk, op vrijwel elke plek waar zij verschenen is, om de rozenkrans te bidden. Daar willen wij als parochie graag gehoor aan geven!

Zo wordt er na elke doordeweekse eucharistieviering aansluitend gezamenlijk de rozenkrans gebeden. Op maandag wordt er
's ochtend de rozenkrans gebeden om 8.45 uur in het bijzonder voor de St. Aloysiusschool.
De opbouw is als volgt:
  • Gebed om de gaven van de heilige Geest
  • Rozenkrans met de geheimen van de dag
  • Gebed tot de heilige Michaël

Mariamaanden mei en oktober
In de Mariamaanden wordt er daarnaast ter ere van Maria van maandag tot en met vrijdag iedere avond de rozenkrans gebeden.
De opbouw is als volgt:
  • Rozenkrans met de geheimen van de dag.
  • Litanie van de heilige Maagd Maria (Litanie van Loreto)
  • Gebed tot de heilige Jozef

Extra gebedstijden in mei en oktober:
Maandag: 19.30 uur
Woensdag: 19.30 uur
Donderdag: 19.00 uur

Telkens is er iemand verantwoordelijk, die zal voorbidden. Inmiddels is het ontstaan, dat elk tientje spontaan door iemand in de kerk wordt voorgebeden. Zo groeien we in het gezamenlijk bidden. Van harte welkom als u zich geroepen voelt dit ook eens te doen!

Neem voor meer informatie contact op via .