Nieuws rond het coronavirus
De maatregelen rondom het coronavirus worden langzaamaan versoepeld. Er is goede hoop dat we binnenkort weer met een beperkt aantal mensen eucharistie mogen vieren in de kerk, en dat is goed nieuws!

Vanuit het bestuur van de Martha & Mariaparochie ontvingen wij het bericht dat de kerk per 1 juli open mogen stellen voor maximaal 100 mensen. De voorbereidingen zijn inmiddels in volle gang. Misschien lijkt 1 juli nog ver, maar veiligheid vraagt tijd. U kunt er op rekenen dat er alles aan gedaan wordt om uw veiligheid zoveel mogelijk te waarborgen.
Zodra we weer eucharistie mogen vieren, zal dat met maximaal 100 aanwezigen zijn. Daarbij worden de pastoor, de diaken en alle dienstdoende vrijwilligers meegeteld. Tijdens gebruikelijke hoogmissen zijn er doorgaans veel meer parochianen aanwezig. Dat betekent dat we zullen gaan werken met een inschrijfsysteem, helaas kan niet iedereen aanwezig zijn. Maar valt u buiten de boot? Dan heeft u de eerstvolgende zondag voorrang. Meer informatie over dit inschrijfsysteem volgt later.

Voor de maand juni verandert er voorlopig nog niets. De kerk zal dagelijks open zijn voor gebed van 11.00 uur tot 12.00 uur, en van 14.30 uur tot 15.30 uur.
We vragen dus nog even geduld van u, maar laten we hopen en bidden dat alle voorbereidingen soepel verlopen en het snel mogelijk zal zijn om met een volle kerk de mis te vieren.