Klik hier voor meer nieuws
30/11/2022 - Kort nieuws

Oudejaarsviering
Op zaterdag 31 december organiseert de Raad van Kerken een oecumenische oudejaarsviering. De viering vindt plaats in het Witte Kerkje aan de Kampstraat en begint om 17.00 uur. Ds. Elly van Kuijk zal voorganger zijn.

Gerarduskalender
Heeft u de Gerarduskalender al in huis? Ook in december kunt u hem nog aanschaffen. De kalender kost € 9,-- en is te koop op het secretariaat op vrijdagochtend van 9.00 tot 11.30 uur en na de mis op zondag achter in het portaal.

Rozenkransen voor gevangenen
Het kwam Milène Nolet ter ore dat er behoefte was aan rozenkransen voor gevangenen. Er zijn 160 gedetineerden die er graag een zouden ontvangen. Heeft u er misschien een over? U kunt hem in de trommel achter in het portaal leggen. Milène zorgt dat ze bij de juiste mensen terecht komen.