Klik hier voor meer nieuws
21/03/2022 - 24 uur voor de Heer

Vrijdag 25 en zaterdag 26 maart wordt het jaarlijkse '24 uur voor de Heer' gehouden. Het thema is ons door paus Franciscus aangereikt: 'Door Hem, Jezus, hebben wij vergeving.' De kerk is dan extra geopend voor momenten van gebed en aanbidding. Ook is er gelegenheid om het sacrament van boete en verzoening te ontvangen.
Klik hier voor het hele programma.

Komende vrijdag zal paus Franciscus 's middags om vijf uur Rusland en Oekraïne toewijden aan het onbevlekte hart van Maria. Dat doet hij in de Sint Pieter in Rome. Tegelijkertijd wordt die toewijding in Fátima (Portugal) uitgevoerd door kardinaal Konrad Krajewski. Wat zou het mooi zijn als velen van ons zich hierbij aansluiten en om 17.00 uur naar de Nicolaaskerk komen om samen bij het Allerheiligste te bidden. Thuis meebidden kan natuurlijk ook.