29/09/2021 - Even bijpraten

Het zijn drukke maanden geweest voor de locatieraad. Niet alleen zijn we bezig met het groot onderhoud van het kerkorgel en de renovatie van de sacristie, maar ook andere zaken zijn in ontwikkeling. Zo zijn de plannen om zonnepanelen aan te leggen op het Trefpunt (op het dak van de kerk is helaas niet toegestaan) in een vergevorderd stadium en ook de rolstoeltoegankelijkheid in de kerk zal worden verbeterd.
Ook bij de pastoraatgroep zijn er ontwikkelingen. Zo neemt Hanneke van den Eshof begin oktober na acht jaar trouwe dienst afscheid. Wij zijn Hanneke heel dankbaar voor de vele dingen die zij heeft bereikt deze jaren en zijn blij dat we haar nog zo nu en dan om raad kunnen vragen! Gelukkig valt er geen gat, want vervanging heeft zich al aangemeld en we zijn in gesprek met meerdere geïnteresseerden. Daarover binnenkort meer.

De locatieraad en de pastoraatgroep