Nieuwsbericht
Klik hier voor meer nieuws
31/08/2021 - Als God renoveert... in Baarn

Veel mensen hebben er al van gehoord: pastoor James Mallon (een Canadese priester) en zijn boek 'Als God renoveert' over de missionaire parochie. Hij zou ook naar Nederland komen om over zijn ervaringen te vertellen, maar dat is uitgesteld wegens de COVID-19-pandemie. Dus dat houden we nog tegoed!

In afwachting daarvan is een kleine groep van de Nicolaaskerk gestart om samen te denken over parochievernieuwing. De eerste bijeenkomst was op 14 juli. Die bijeenkomst diende vooral om kennis met elkaar te maken en ideeën en beelden uit te wisselen over hoe met elkaar dit traject aan te gaan. We hopen dat dit zaadje kan uitgroeien naar inspiratie en verdere groei van onze kerk! Wie graag mee wil doen, kan contact opnemen met de pastoraatgroep of de locatieraad.