Klik hier voor meer nieuws
28/06/2020 - Verzorgers gezocht

Bij vieringen in de kerk is er altijd iemand die voor alles rondom de viering zorgt. Bij ons noemen we dat een 'verzorger'. Ons team van verzorgers heeft versterking en verjonging nodig.

Wat is onze taak? Kort gezegd: dienstbaar zijn aan het liturgisch kerkelijk leven.

Hoe doen we dat? We maken de kerk klaar voor de viering, ondersteunen de liturgie, coachen de jonge misdienaars. En als alles gedaan is sluiten we de kerk weer af.

Wanneer zijn we actief? In de weekenden en op (hoog)feesten. Soms ook tijdens belangrijke momenten in het kerkelijk leven van onze parochianen, zoals bij doopsel, huwelijk en uitvaart.

Wil je dit mooie en eervolle werk ook doen of eens achter de schermen kijken? Neem dan gerust contact met een van ons op: .

Persoonlijk ben ik na jaren nog steeds niet alleen dankbaar, maar vooral vind ik het ook eervol dit werk te mogen doen.

Marc Nieuwenhuys