Klik hier voor meer nieuws
28/06/2020 - Heropening van de kerk

Na maandenlang wachten mogen we vanaf 1 juli eindelijk weer in de kerk samenkomen om eucharistie te vieren. Het spreekt vanzelf dat dit gebeurt onder strikte voorwaarden. De afgelopen weken zijn we samen met het parochiebestuur achter de schermen druk bezig geweest om ervoor te zorgen dat iedereen op een veilige manier kan deelnemen aan de vieringen.
Omdat er slechts 100 personen aanwezig mogen zijn per viering, zal worden gewerkt met een reserveringssysteem, waarover later meer. Mocht u te laat zijn met reserveren of komt u liever nog niet naar de kerk, dan kunt u nog steeds gebruik maken van de livestream van de beide parochies. Die gaat voorlopig gewoon door. Kijk hiervoor op de website RKEemland.nl.
In de kerk zelf wordt u uitvoerig geïnformeerd over de richtlijnen, maar u kunt ze alvast bekijken op deze pagina.
Het zal even wennen zijn, maar laten we onze zegeningen tellen. Wij zien u graag op 4 en 5 juli!

De locatieraad en de pastoraatgroep