Nieuwsbericht
Klik hier voor meer nieuws
19/03/2020 - Hulp nodig?

De maatregelen rondom het coronavirus treffen ons allemaal. Vooral voor oudere en kwetsbare mensen is dit een moeilijke tijd. Familiebezoek wordt tot een minimum beperkt, uitjes gaan niet door, en ook zijn er nauwelijks vieringen in de kerk. Toch proberen we als geloofsgemeenschap nabij te zijn.
Vanuit diverse groepen wordt er de komende dagen geprobeerd om parochianen die wellicht hulp nodig hebben, te bereiken. Onze jongeren hebben al aangegeven te willen helpen met het doen van boodschappen voor hen die de deur niet uitkunnen. Misschien bestaat de hulpvraag niet zozeer uit praktische zaken, maar vooral uit een momentje van contact. Ook dat is mogelijk. Wij horen graag van u.
Kent u iemand die hulp nodig heeft, of heeft u zelf behoefte aan ondersteuning en bent u (nog) niet gebeld? Dan kunt u contact opnemen met de leden van de pastoraatgroep via . Wij gaan onze uiterste best voor u doen!

De pastoraatgroep