Klik hier voor meer nieuws
25/01/2020 - Bčtacursus

Na de Alphacursus is er nu een verdere ontdekking van het geloof in de Bčtacursus.

Samen luisteren naar wat de Kerk ons biedt en anderen ontmoeten in het geloof. Aan de hand van vragen met elkaar in gesprek gaan over onder andere de eucharistie, de zeven sacramenten, bidden en spiritualiteit, het kerkelijk jaar, Maria en de heiligen, en hoe om te gaan met moeilijke punten in het geloof...

De Bčtacursus staat voor iedereen open. De tien tweewekelijkse bijeenkomsten beginnen met een informeel samenzijn met koffie, gevolgd door een korte inleiding op het onderwerp, waarna we samen in gesprek gaan. We sluiten de bijeenkomsten af met een gezamenlijk gebed.

We komen bij elkaar in het Trefpunt, gelegen achter de H. Nicolaaskerk, Kerkstraat 19 te Baarn. Iedere bijeenkomst begint om 9.30 uur en duurt tot 11.45 uur. De eerste bijeenkomst is op 5 februari en de slotbijeenkomst op 13 mei.

Wij vragen van u een vrijwillige bijdrage van € 2,-- per bijeenkomst.

Opgeven graag door een e-mail te sturen aan: