16/12/2019 - Nieuwe locatiewebsite

Zoals we in het Kerkvenster van oktober hebben aangekondigd, heeft de Martha en Mariaparochie sinds kort een nieuwe algemene website. Elke locatie heeft daar een plekje gekregen om informatie te delen. Net als locatie O.L.V. van Altijddurende Bijstand in Bilthoven heeft onze locatie echter erg veel te melden, waardoor het onmogelijk was om alle informatie kwijt te kunnen. Vandaar dat het gros van onze informatie nog steeds op onze 'oude' locatiewebsite te vinden was.
Bij de redactie bestond al lange tijd de wens om het uiterlijk, de structuur en de inhoud van onze locatiewebsite een nieuwe impuls te geven. Bovendien was het de bedoeling om de website 'responsive' te maken, wat inhoudt dat deze op elk apparaat goed te lezen is. Dus op de computer, maar ook op tablet en mobiele telefoon.
Achter de schermen is hard gewerkt om dit voor elkaar te krijgen. De meeste pagina's zijn inmiddels overgezet en de resterende pagina's komen naar verwachting nog voor het einde van 2019 aan de beurt. Alle informatie die u op de 'oude' website kon vinden, is ook te raadplegen op de nieuwe website. Het webadres is onveranderd: nicolaasbaarn.nl. Wij hopen dat u blij bent met het resultaat!