30/10/2019 - Diaconie

Binnen onze locatie zijn veel vrijwilligers actief. Dit zijn mensen die graag voor u klaarstaan. Juist voor medeparochianen die wat hulp kunnen gebruiken.

Vervoer
Wist u bijvoorbeeld dat het mogelijk is om vervoer te regelen als u niet meer in de gelegenheid bent om zelfstandig naar de kerk te komen? Als u enkele dagen van te voren contact opneemt, wordt er gezorgd dat u opgehaald en weer thuis- gebracht wordt. Hiervoor kunt u bellen met Engelien van Kooten: 035-5411674.

Ziekenbezoek
Daarnaast zijn er in onze locatie enkele vrijwilligers actief die zieke parochianen bezoeken. In het verleden kregen zij van ziekenhuizen door wanneer er een parochiaan opgenomen werd. Door de wet rond de privacy gebeurt dit uiteraard niet meer. Daarom vragen wij uw hulp. Kent u een parochiaan die ziek is of bent u dat misschien zelf en is er behoefte aan een bezoekje thuis of in het ziekenhuis? Geef dit dan door aan Cissy van der Kruijf van de ziekenbezoekgroep via het mailadres . Ook is het mogelijk een van de leden van de pastoraatgroep aan te spreken.