Klik hier voor meer nieuws
30/10/2019 - Afscheid Gabriëlle Nieuwenhuis

Na bijna negen jaar neemt Gabriëlle Nieuwenhuis afscheid als lid van de pastoraatgroep. Gabriëlle is vanaf het begin van de fusie tot de Martha en Mariaparochie voorzitter geweest van de groep en mag met recht een rots in de branding genoemd worden.
Leden van pastoraatgroepen en locatieraden worden voor vier jaar benoemd. Hun functie kan éénmaal met vier jaar verlengd worden. Voor Gabriëlle zit haar tijd er dus nu op, maar dat betekent niet dat u haar niet meer zult zien. Ze zal nog zeker actief blijven op andere gebieden, zoals de catechese.
In het Kerkvenster komt Gabriëlle zelf aan het woord over haar ervaringen en wat het mooie werk voor de pastoraatgroep inhoudt.
De taak van voorzitter van de pastoraatgroep zal worden overgenomen door Debbie Hays. Debbie is al vier jaar lid van de pastoraatgroep, dus weet inmiddels uitstekend hoe alles reilt en zeilt.
Wij zijn, met alle parochianen van de Nicolaaskerk, Gabriëlle erg dankbaar voor haar tomeloze inzet tijdens al die mooie jaren. Gabriëlle, heel hartelijk bedankt!!
De locatieraad