Mededelingen
Voor de week van maandag 6 mei tot en met zondag 12 mei:

De uitvaart van Ank Stornebrink was zaterdag 4 mei in Maartensdijk.
_ _ _
Maandag 6 mei wordt de kerk weer schoongemaakt, vanaf 09:00 uur bent u welkom om mee te helpen.
_ _ _
Woensdag 8 mei is de eucharistie viering om 08:45 uur met aansluitend een bezinningsochtend voor vrouwen.
_ _ _
Donderdag 9 mei is het Hemelvaartsdag de Eucharistieviering is om 11:00 uur.
_ _ _
De Meimaand staat bekend als de Mariamaand, elke doordeweekse avond wordt de rozenkrans om 19:00 uur gebeden of direct na de eucharistieviering.
_ _ _
De komende 2 weekenden is er een extra collecte in het kader van de Pinksteractie, de week voor de Nederlandse Missionaris.
_ _ _
Tweede pinksterdag is onze Nicolaaskerk de hele middag open voor publiek. Er zal dan van alles te doen zijn in en rond de kerk. Speciaal voor parochianen sluiten we deze feestelijke dag af met een gezellige barbecue. Dus denk eraan: maandag 20 mei kunt u alvast in uw agenda noteren.
_ _ _

Voor de week van maandag 13 mei tot en met zondag 20 mei:

Er zijn (nog) geen mededelingen.